Landet over, i både kommuner og regioner, foregår der hver dag forbedringsarbejde, der fører til forbedringer af kvaliteten til gavn for borgere, patienter, pårørende og personale.
Det arbejde vil PS! og IDA Sundhedsteknologi bidrage til at udbrede kendskabet til, og det sker – bl.a. – med Kvalitetsugen. Her vil der mandag den 14. september være et kickoff-webinar afholdt af netop PS! og IDA Sundhedsteknologi, og gennem mandag-fredag i uge 38 har personale og aktører i sundhedsvæsenet muligheden for at dele deres gode arbejde virtuelt.
Deadline for tilmelding af webinar er 31. august 2026.
Kvalitetsugen blev afholdt for første gang i 2025.
Læs nyheden om Kvalitetsugen 2026